Ender det alligevel med en klage er det godt at være opmærksom på følgende:
Flere personer kan klage sammen. Det vil styrke sagen, hvis du får en eller flere medunderskrivere/vidner på din klage.
Klagen skal være præcis. Det skal fremgå helt klart, hvem du klager over, hvad vedkommende har gjort, samt hvor oghvornår det skete.
Hvis du tidligere har klaget, og det ikke har hjulpet, skal du klage igen, og du må ikke vente for længe med at gøre det.
Klagesager henlægges normalt efter ca. tre måneder.
Det bemærkes, at klagere ikke på forhånd kan garanteres anonymitet, eksempelvis hvis sagen indbringes for beboerklagenævnet eller domstolene.
Hvis du har spørgsmål, eller hvis du behøver hjælp til at formulere din klage, kan du kontakte dit servicecenter.
Domea Servicecenter Syd
Jernbanegade 3, 1. sal
6230 Rødekro
E-mail:
Telefon: 76444450
Kontortid:
Mandag - fredag kl. 9.00-12.00 og torsdag tillige
kl. 13:00-15:30.